Nieuws & Video's

 

Inschrijven op onze nieuwsbrief

<widget><id>5</id><onload>onLoadForm</onload></widget>

 

Leidsche Rijn Centrum Utrecht

De technologische ontwikkelingen op het gebied van parkeren gaan hard. Door systemen te koppelen (API's) bent u in staat om uw klanten beter te bedienen. Leidsche Rijn Centrum (LRC) heeft een volledig ticketloos parkeersysteem. Middels de reduction- en payment service kunnen winkeliers parkeerkortingen verstrekken. Via de innovatieve LRC App kunnen parkeerders ook nog achteraf betalen.

 

Meer video's

 

21 december 2018

Gemeente Leiden onderscheiden met twee ESPA Gold Awards

Mobiliteitswethouder Martine Leewis van de gemeente Leiden heeft vandaag twee ESPA Gold Awards in ontvangst genomen. Parkeergarage Ringkade, evenals parkeergarage Soestdijkkade te Leiden zijn onderscheiden met de gouden editie van de European Standard Parking Award: de ESPA Gold Award. Deze award is dé erkenning voor parkeergarages van een uitzonderlijk hoge kwaliteit en wordt in Nederland toegekend en uitgereikt door Vexpan, het platform voor parkeren in Nederland.

 

05 december 2018

ParkeerVak 2019

17 en 18 april 2019 is het weer zover, ParkeerVak vindt plaats in 's-Hertogenbosch. Dit jaar niet in de Brabanthallen maar in 1931 Congrescentrum. Ook zijn het dit jaar 2 dagen in plaats van 3.

 

23 november 2018

PARKEERGARAGE ALBERT CUYP ONDERSCHEIDEN MET ESPA GOLD AWARD

Parkeergarage Albert Cuyp te Amsterdam is onderscheiden met de gouden editie van de European Standard Parking Award: de ESPA Gold Award. Deze award is dé erkenning voor parkeergarages van een uitzonderlijk hoge kwaliteit en wordt in Nederland toegekend en uitgereikt door Vexpan, het platform voor parkeren in Nederland.

 

21 september 2018

Nieuw de Bike Rental Service

Deze service biedt de parkeerder de mogelijkheid om op vertoon van de parkeerticket een fiets te huren. Het is een duurzame manier om de stad fietsend te ontdekken.

 

11 september 2018

ParkBase Upgrade 8.33

Bij IP Parking voeren we continu verbeteringen in het besturingssysteem door. Dat is belangrijk, omdat we zo nieuwe functionaliteiten toe kunnen voegen en eventuele "bugs" kunnen opsporen en verwijderen.

 

26 juni 2018

Dit is Ron

Per 1 augustus start Ron als support medewerker. Samen met zijn collega's van de afdeling support is hij het aanspreekpunt voor technische vragen. Als team lossen ze 80% van de storingen op afstand op en gaan jullie voor 100% klanttevredenheid.