75% van de storingen op te lossen op afstand.

25 februari 2021

Gemiddeld wordt 75% van de storingen op afstand via Remote Access binnen de gestelde responsetijd opgelost. Van de resterende 25% van de storingen waar een monteur on-site benodigd is, zijn wij in 85% van de gevallen binnen de responsetijd aanwezig en hebben wij de storing binnen de oplostijd verholpen. Dit betekent een totaal gemiddelde response/oplostijd van 75% + (85% x 20) = 95%.

 

Hoe doen we het?

De support medewerker kijkt via Remote Support of de storing op afstand verholpen kan worden, eventueel in samenwerking met uw 1e lijn medewerkers. Maar we zijn zelfs in staat om een ticketjam op afstand op te lossen door het direct aansturen van de mechanische delen.

 

Wat nog meer?

Updates en upgrades kunnen on-site maar ook op afstand ingeregeld worden. Bij problemen van een upgrade kunnen we de back-up terugzetten. Dit haalt zorgen weg en geeft zekerheid.

 

 

 

 

Terug