Service en onderhoud

Service & support

IP Parking streeft naar langdurige relaties met haar klanten en maximale klanttevredenheid. Daarom hechten we veel belang aan service & support. Zo zijn we tijdens de storingsdiensten 24/7 bereikbaar en bieden onze medewerkers professionele en adequate serviceverlening. Ze zijn niet alleen het aanspreekpunt voor technische vragen, maar lossen tegelijk liefst 80% van storingen op afstand op. Indien nodig komt er uiteraard een servicemonteur langs op locatie om de storing te verhelpen. Verder bieden we de mogelijkheid tot het afsluiten van meerjarige onderhoudsplanningen, houden we uw software up-to-date en bieden we trainingen voor uw personeel aan.

 

Informatie aanvragen

Support tijdens kantoortijden

Tijdens kantoortijden (dagsituatie) kunnen storingen/calamiteiten telefonisch of per e-mail bij onze supportafdeling worden gemeld. De supportafdeling heeft voor contracthouders een speciaal daarvoor ingericht telefoonnummer, waarbij u direct onze Support – Frontdesk aan de lijn krijgt.

Support buiten kantoortijden

Belt u buiten kantoortijden, dan wordt het telefoonnummer doorgeschakeld naar een externe meldkamer. Deze meldkamer heeft een actuele lijst van de dienstdoende servicemonteurs, die direct gebeld worden. Hierdoor krijgt u 24 uur per dag, 7 dagen per week direct een servicemonteur aan de lijn.

80% van de storingen wordt via Remote Support opgelost.

Preventief onderhoud

In het begin van elk kalenderjaar wordt door onze Frontdesk in overleg met onze support- medewerkers een jaarplanning opgesteld voor het uitvoeren van het preventieve onderhoud. Twee weken voordat de uitvoering van het preventieve onderhoud ingepland staat wordt er met de klant/opdrachtgever telefonisch contact opgenomen, om te bekijken of de ingeplande dagen passen in zijn schema. Vervolgens wordt het preventieve onderhoud uitgevoerd op de overeengekomen dag en tijd. Het onderhoud wordt uitgevoerd volgens onderhoudschecklisten. Na het uitgevoerde preventieve onderhoud ontvangt u van ons een rapportage van de uitgevoerde werkzaamheden en gebruikte materialen, inclusief de toegepaste onderhoudschecklisten.