Nicole, Financial Administrator

Na ruim 20 jaar in een klein familiebedrijf in de doe-het-zelf branche gewerkt te hebben, was ik in 2016 op zoek naar een andere baan.

 

Via via werd ik erop gewezen dat er bij IP Parking een tijdelijke vacature was voor de afdeling Finance. De parkeerwereld was redelijk onbekend voor mij. Betaald parkeren via de Stadsparkeren app kende ik dan wel weer. Ik heb gelijk contact opgenomen en na diverse gesprekken kreeg ik de kans bij IP Parking aan de slag te gaan. In deze gesprekken werd ook duidelijk dat IP Parking erg flexibel is, en met je mee wil denken. En omdat ik moeder ben van 2 kinderen en mijn man werkzaam is ver buiten Deurne, is dit heel erg prettig. Het voelde gelijk al goed voor mij!!

 

Samen met de Finance Manager ben ik verantwoordelijk voor het financiële gedeelte binnen ons bedrijf en tevens neem ik, samen met de HR Manager, ook een deel van de HR taken op me. Het verwerken van o.a. inkoopfacturen, bankafschriften en het bijhouden van het ziekteverzuim en vakantiedagen zijn een paar van mijn werkzaamheden. Ook ben ik een van de twee vertrouwenspersonen binnen het bedrijf. Het onderhouden van goed contact met klanten en met je collega's is ook een heel belangrijk onderdeel. Persoonlijke ontwikkeling is ook heel belangrijk binnen ons bedrijf en daarom biedt IP Parking je de kansen en mogelijkheden om trainingen, cursussen en opleidingen te volgen.

 

Daarnaast hebben we vaak leuke, gezellige feestjes. Ook hebben wij een personeelsvereniging die leuke activiteiten organiseert. Iedere vrijdag is er een borrel in onze eigen IP Bar en ieder jaar vlak voor de zomer hebben we een bouwvak-bbq. Kortom het is super gezellig bij IP Parking !!

Tot de dag van vandaag heb ik nog geen seconde spijt gehad om bij IP Parking te solliciteren. Ik voel me hier echt thuis!!

 

Wordt jij mijn nieuwe collega?

 

Bekijk de openstaande vacatures